TAM ŞU ANDA

11 Şubat 2010 Perşembe Gönderen aysema


Tam şu anda hepimiz iyiyiz...

Lütfen inanın, evet iyiyiz, çünkü nefes alıyoruz değil mi?

Dün işimizden ayrılmış olabiliriz, çok sevdiğimiz arkadaşımız bizi kırmış olabilir. Sevgilimizden beklediğimiz telefon gelmemiş olabilir.Hatta sevdiğimiz hiç istemediğimiz bir şekilde bırakıp gitmiş olabilir. Ya da henüz bir sevgilimiz bile yoktur.

"Bir kedim bile yok, anlıyor musun?" diyen ses kulakları çınlatabilir. Ah şu sınav belası da olmasa mı dediniz? Siz siz, genç arkadaşım, size soruyorum!

Nefes alıp veriyor musun ? Evet mi? O zaman iyisin derim ben de.

Şu an, tam da şimdi her şey yolunda. Nefes alıp veriyorum. Bunu anladığımda her anın güzelliğinin ayırdına varıyorum.

Tüm sevdiklerinizle mutluluğu paylaşacağınız sevgi dolu bir ömür diliyorum...

Unutmayalım: "Çıkmamış canda umut vardır." Umudumuzu diri tutarak yaşama sarılalım, gerisi çorap söküğü gibi gelsin mi?
Etiketler: ,

Bu Yazara ve İlgili Etikete Bağlı, İlginizi Çekebilecek Olanlar



  1. "Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi, olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi"

    Yeter ki nefes alıp veriyor olalım. Sağlığımız yerinde olsun. Diğer herşey bir şekilde yoluna girer nasılsa. Biraz gayret biraz azimle...

    Sevgiler canım

  2. Adsız

    tamam iyiyim :)ama olmuyorki değilim ben öğretmenim:(

  3. Sevgili Çınar,

    Yaşamak başlı başına mutluluk kaynağı değil mi? Sorunlar bir şekilde çözülüyor nasıl olsa... Sevgiler.

  4. Sevgili Asyaselda,

    Hepimizin sorunları var, farklı farklı da olsa. Çözebildiklerimizi çözeceğiz, çözülemeyenleri de kabul edeceğiz, başka çaresi yok. Yaşamak güzel diyelim ki güzel olsun demek istedim canım. Her şey gönlünce olsun. Sevgilerimle...

  5. Benim Can Hocam !
    Sen bu yazında bana göre çok güzel bir ironi yapıp masanın üzerine bir şeyler bırakmışsın gibi geldi.
    Bulmaksa bizlere ve okuyanlara mı kalıyor acaba nasibince ?

    Sevgiyle ...

  6. Sevgili Ali İkizkaya,

    Her yazı biraz öyle değil mi? Herkes kendine göre anlıyor. Biraz fazla mı iyimser? Sevgilerimle...

  7. Sevgili Hocam !
    Aslında " Bana Dokunmayan Yılan" yada "Takılıp Gidiyoruz" üzerinden bir şeyler söyledin gibi geliyor bana.
    Şükür de "Dünya Meselesi" söz konusu olduğunda ben akla baş vuralım derim. Herkes hak ettiği gibi yönetidiğine göre. Sonuçta belli. Aklını kullanmayanlar her türlü belaya uğrar, gerçekliği ortaya çıkıyor.
    Sevgiyle ...

  8. Sevgili Ali İkizkaya,

    Zaman galiba onu gerektiriyor. "Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın" diyenler mutlu mesut yaşıyor. Ben de artık öyle mi yapsam diye düşünüyorum, ne dersiniz?

    Sevgilerimle...

Yorum Gönder

İnsana Dair ve İnsanca Her Türlü Halin ve Yorumun Üstünlüğüne, Biricikliğine İnanıyorsanız. Lütfen Siz de Paylaşın.