VEDA

25 Mart 2010 Perşembe Gönderen aysema
Sevgili Dostlar,

Her bitiş bir başlangıçtır. Yeni başlangıçlarda, mutlu olaylarda, dostça sohbetlerde yollar kesişir bir gün...

Bazen insan yenildiğini sanırken aslında pek çok şey kazandığının ayırdına, geç de olsa varabilir.

Ben kendi adıma sözcüğün tam anlamında, insan gibi insan olan dostlar kazandığımın farkındayım.

Sevgili Ali İkizkaya iyi ki sizi tanıdım. Umarım sıcacık çayımızı, dostlarla birlikte, bir gün bir yerde yudumlarız.

Ama vedalar, geçici de olsa, hüzün veriyor bana. Şarkının dediği gibi:

"Hani o bırakıp giderken seni, bu öksüz tavrını takmayacaktın!"

Yolun açık olsun, herkesin yolu açık olsun, hepimizin yolu açık olsun...

Katkı sağlayan, duygularımızı paylaşan, düşüncelerimize destek olan herkese sonsuz sevgilerimi sunuyorum.

Ben de valizimi toplamaya başlasam iyi olur.
Etiketler:

Bu Yazara ve İlgili Etikete Bağlı, İlginizi Çekebilecek Olanlar



  1. Sevgili Aysema ne oluyor?blogu kapatıyormusunuz?çok başarılı bir blog...Ve başarıyıda sizinle kazanmış.Bir yere gitmeyin lütfen.
    Sevgiler...

  2. Sevgili Hocam ve Hanımefendi İnsan !
    Hep dik duruşunuza saygı ve sevgi duydum. Yola çıkışı ve insanca vedayı öyle güzel dillendirmişsiniz ki, veda cümleciği sizin ağzınızdan öyle farklı yerlere dokundu ki.
    Aynı istasyondan farklı diyarlara yolculuk için iki dostun aldığı bilet ...
    Evet belki bir gün bir yerde sıcacık bir bardak çayı yudumlarken çal çene oluveririz...
    Sevgi ve esenlik içinde sıhhatle kalınız.

  3. sevgili aysema öğretmenim ve ali abim; biri bana neler olduğunu anlatırmı??? bir yolculuk varsa ve bavullar hazırlanmışsa neden bizim haberimiz yok?? bizleri birleştiren bu yollar değilmi??

  4. Her zaman açık olmaktan yanayım.Sevgili Ali ikizkaya ve sevgili aysema anlattıklarınızdan ilk defa bir şey anlamadım.Lütfen ne yapmak istediğinizi anlatırmısınız?buna hakkımız olduğunu düşünüyorum.
    Sevgiler...

  5. Hiç bir vedaya gönlü razı gelmeyenlerdenim ben de.
    Ben de bohçamı toplasam mı acaba?

  6. Sevgili Arkadaşlar,

    Olan bir şey yok. Sadece yeterince zaman ayıramadığımız için şimdilik biraz ara vermek istedim buradaki yazılarıma. Belki bir gün devam ettiririz, bilemiyorum.
    Hiç ses çıkarmadan ayrılmaya da gönlüm razı gelmedi.90 izleyicimizden ve yorumlarıyla bizleri taçlandıran tüm arkadaşlarımdan özür diliyorum. Hepsine çok teşekkür ediyorum.

    Ayrıca:

    Sevgili Şanslı,
    Sevgili Sufi,
    Sevgili Funda,
    Sevgili Ali İkizkaya ilginiz ve güzel sözleriniz beni duygulandırdı, onurlandırdı, mutlu etti. Sevgilerimle teşekkürlerimi iletiyorum hepinize...

    Kişisel blogumda yazmaya devam edeceğim.

  7. Sevgili Arkadaşlar !
    Blog un kapandığı falan yok. Görüldüğü üzere hala açık ve çalışıyor. Aysema hocamın teşhislerine katılıyorum. Bir ara verme soluklanma gibi de algılanmalı. Burda bizi yazar ailesinin haricinde sıdkı sadakat ile okuyan ŞANSLI Hanımefendiye de ayrıca teşekkür ederiz.
    Sevgiyle Kalınız.

  8. Sevgili Sufi !
    Tebdili havada yarar var. Tilkiler dükkan sever hayvanlardır.

    Sevgiyle. Hane bereketli ve aydınlık olsun

  9. Sevgili aysema özür dileyecek bir şey yok canım.Ben seni biliyorsun bu blogda tanıdım ve sevdim.Senin bu blogdan ayrılmana gönlüm hiç razı değil.Çok değerli blog yazarları bu blogda buluşmuşsunuz,çok güzel duyarlı yazılarla karşımızdasınız.Canım benim vakit yok diyorsun ama bir sürü yazar arkadaşlarımız var FaceBlog ta her gün biriniz yazsanız sıra sana ne zaman gelir kimbilir.Ama dinlenmek mi dinlen,gez dolaş yine gel.
    Sevgiler:)

  10. Sevgili Ali ikizkaya blogun biryerlere gitmemesine sevindim.Tabi ben uzaktan bakıyorum her gün biriniz yazsanız sıra size ne zaman gelir kimbilir dedim sevgili aysemaya ama işin içinde değilim sonuçta sevgili aysemayada dediğim gibi dinlenin,gezin dolaşın ama bu blogu bırakmayın lütfen.Bu blog benim en sevdiğim blog diyebilirim.Sizleri yeni tanıdım kaybetmek istemem.
    Ayrıca ben teşekkür ederim buralarda olduğunuz için.
    Sevgiler:)

  11. Sevgili Şanslı,

    Seni tanıdığıma sevindim. Güzel söz ve önerilerin için çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

Yorum Gönder

İnsana Dair ve İnsanca Her Türlü Halin ve Yorumun Üstünlüğüne, Biricikliğine İnanıyorsanız. Lütfen Siz de Paylaşın.