Sizi sevmek... Hemde öyle böyle değil...

15 Mayıs 2010 Cumartesi Gönderen Emrah Ateş
Sizi sevmek...
Hemde öyle böyle değil...

Selam olsun ey blog ailem
bol bol yeni üye katılmış aranıza
Aman beni unutmayın ha
şafak demiş 273
çarşı iznim yok
eğer sınavım olmasa hiç çıkamazdım zaten
ama herşeye rağmen yine de yaşamak
'' bir ağaç gibi tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine''

Selam olsun size ey blog ailem
unutmayın beni bir daha giremezsem de
Ali abi
güler abla
selda abla ve diğerleri
tanıdıklarım tanımadıklarım
ha bu arada asyayı öp abla benim için
Asker kokusu yolladım ona

Babo bittiği gibi yanındayım zaten anladın sen onu :)

Sizi sevmek...
Hemde öyle böyle değil...

Sağlıcakla...
Etiketler:

Bu Yazara ve İlgili Etikete Bağlı, İlginizi Çekebilecek Olanlar



  1. Sevgili Emrah kardeşim,
    Rabbimden ailene ve sevdiklerine kavuşmanı diliyorum.
    hayırlı ve uğurlu tezkereler diliyorum.
    Allah'a emanet olun kardeşim.
    Tüm askerlerimiz için salimen yuvalarına dönmeleri için duacıyız.
    Allah yar ve yardımcınız olsun.
    Sevgi ve saygılar

  2. Sevgili Emrah sağ salim dönmeni dilerim. Hayırlı teskereler olsun

    Sevgiler

  3. Canım kardeşim Emrah; gülünce gülmekten gözleri küçülen Emrah'ım; sadece bir süre için aramızda olmaman üzse de; bunun sadece bir süre için olduğunu biliyoruz ya içimiz rahat. Gittin ve geri döneceksin. Biz seni sevmeye senin bizi bıraktığın yerden devam ediyoruz. Su gibi git, su gibi gel.
    Kucaklayıp öpüyorum seni..

  4. Hayırlı tezkereler.

  5. Bizim en küçüğümüz, gönlü büyüğümüz.
    Gelmişin bizi utandırıp gitmişsin. Özlemlerini yazmışsın. Biz de seni kocaman kocaman özledik. İnşallah çabucak bitiresin tez vakitte. Şu yükünü sırtından atıp kocaman ferahlayasın.
    Sevgiyle ...

  6. Emrah kardesim, unuturmuyuz seni hic, sag salim aramiza dönmeni bekliyoruz:))
    Sevgilerimle

  7. Adsız

    sevgili emrah:)ne mutlu oldum senden bir soluk alınca sabah sabah:)
    öpüyorum asyayı senin için çabuk ve sağ salim dön olurmu sevgiler kardeşim

  8. hayırlı teskereler ya :) Ayy Allah kolaylık versin hepinize :)

  9. Canım kardeşim Emrah'ımla telefonda konuştuk. Sesi iyi ve enerjikti. Hepinize selamı var. Şubat gibi Allah kısmet ederse aramızda olacak. Emrah gibi bir kardeşe sahip olduğum için kendimi şanslı ve mutlu hissediyorum..

  10. Sevgili Emrah,

    Biz de seni ve tüm Mehmetciklerimizi çok seviyoruz. Hayırlı teskereler...

  11. Hayırlı teskereler Emrah. Gönlümüz tüm askerlerimiz ve seninle.

Yorum Gönder

İnsana Dair ve İnsanca Her Türlü Halin ve Yorumun Üstünlüğüne, Biricikliğine İnanıyorsanız. Lütfen Siz de Paylaşın.