iyiyim ben

18 Ocak 2011 Salı Gönderen Adsız

Birisi) ---MERHABA SENİ GÖRDÜĞÜME SEVİNDİM,NASILSIN??
(Diğeri)---İYİ(Dudaklarım ice bir çizgi şimdi ,
üzerinde dans eden yalancı gülümseme,
başımı hafifçe eğdiğim yöndeki omuzumun birini de kaldırdım yukarı,
bak hala dudağımda aynı gülümseme dansa devam etmekte.
Dudağım???görmüyor musun ince bir çizgi yine)YİM BEN:)

İDARE(etmez demek istiyorum aslında bu cümlenin sonunda anlasana ,eh işte hallerimde bile değilim,bak gözlerime)EDER İŞTE .

SEN NASIL(Ne olur cevaplama anla değilim ,iyi değilim .Sen iyiyim şimdi dersen bu konuşma bitecek burada ve devam edeceksin yoluna ,sor ne olur sor neyin var diye?Anlatmak istiyorum belki ağlamak omuzunda)SIN?

(Birisi) ---İYİYİM,İYİ OLMANA SEVİNDİM .GÖRŞELİM BİR ARA.

(Diğeri)---OLUR, GÖRÜŞÜRÜZ (Sonra ,sonra ,sonra belki sonra olmam buralarda ,ya da olurum belki yine böyle ayak üstü konuşuruz yolda,sen sormaya ben anlatmaya korkarız yine)SONRA...

Bu Yazara ve İlgili Etikete Bağlı, İlginizi Çekebilecek Olanlar



  1. Sevgili Asyaselda, duymak, görmek, sormak, empati meselesi, ne yazik ki cogumuz empati engelliyiz:(

    Sevgilerimle

  2. Hoşgelişler ola Sevgili Asyaselda. Sevgilerimle...

  3. İyiyim Ben..
    İki küçük kelimeden kurulu ama sesindeki sessizliğin kuvvetiyle esen rüzgarlar önünde uzun yıllar ötesindeki dağ başları,
    Yitiş/yitiriliş, yakarış kabulleniş ve uzun yürek dolusu ne olur lar var..
    Sessiz söylenebilir miydi ? bu cümle ya da suskunlukla .....

  4. Sevgili Asya,Selda; tiz iç sesler çığlık çığlığa. İçimizde attığımız çığlıklar, bizden başkasının duymasına izin vermediğimiz çığlıklar.
    Acıtmıyor artık ama beni. Ben uzun zamandan beri anlamsızca durduğunda beni hiç mutlu etmeyen o sözcükleri dış sesim haline getirmeyi öğrendim.
    Umarım bir daha ki karşılaşmalarında onlar da dener.
    Sevgimle..

  5. Belgin;
    haklısın ,belki de kendimizden başka hiç kimseye derinlemesine bakmıyoruz.
    sevgiler

  6. :):):):):)
    hoşbulduk bu ne güzel bir karşılama aysema:)

  7. hep suskun söylenir ali abi...
    Sessizceeeeee.:)

  8. sevgili gülen dış sesi kullanmak çoğu zaman tercih edilmiyor...bunu ben bişe beceremiyorum ki iç sesim dış sesimi korkutuyor.susuyorum...

Yorum Gönder

İnsana Dair ve İnsanca Her Türlü Halin ve Yorumun Üstünlüğüne, Biricikliğine İnanıyorsanız. Lütfen Siz de Paylaşın.